[LUGOS] Lokalni in zunanji DNS

Scorpy scorpy at alldesign.net
Sun Oct 10 11:41:29 CEST 2004

Živjo!

Nevem zakaj bi potreboval 2 DNS strežnika. Vse zapise (za zunanje in
notranje poizvedbe) lahko narediš na 1 DNS serverju - torej t.i. linux
router-ju. Preberi si kakšen pameten howto na to temo. Jih je malo morje na
internetu - google is your friend.
Seveda je samoumevno, da morajo potem vse mašine uporabljat DNS IP od
tvojega linux rout-erja.

Glede mail serverja pa je čisto tvoja odločitev. Ponavadi se takšni servisi
ne postavljajo na mašino, ki je hkrati požarni zid - sploh če imaš dovolj
drugih mašin. Tako, da v tvojem primeru kar se varnosti tiče sigurno bolje,
da postaviš na drug računalnik.

Če sem kaj narobe razumel ali bil premalo razumljiv, pa še vprašaj.

Lp
Scorpy