Lokalni in zunanji DNS

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Sun Oct 10 11:11:50 CEST 2004

Lep pozdrav,

v internet sem priklopljen z ADSL, staticni IP. Za Linux routerjem je
omrezje z IPji 10.0.0.2 - 10.0.0.255. Racunalnikom na tem lokalnem
omrezju bi zelel dodati imena (npr. kibla.mojadomenca.net), hkrati bi
zelel imeti tudi DNS server za mojadomenca.net na zunanjem omrezju
(zaenkrat bi se tako ali tako vse resolvalo v en IP). Zanima me, ce
sklepam pravilno:

- rabim DNS server na linux routerju, ki bo authoritative za
mojadomenca.net in bo vseboval "zunanje" zapise (npr.
www.mojadomenca.net, mail.mojadomenca.net)
- rabim se en DNS server na lokalni mrezi, ki bo vseboval zapise o
lokalnih racunalnikih, "ostale" zahteve pa forwardal linux routerju

Se vprasanje st. 2. Mail server je bolje postviti kar na linux router
ali bi lahko kompliciral s forwardanjem portov na neko lokalno masino?

Vem da je o prvi stvari ze bilo govora na listi, ampak zal ne najdem
threada.

lp,
    andrej.