[LUGOS] Pingo 3.0 izdan

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Oct 9 13:40:42 CEST 2004

Ales Kosir wrote:

>Zal nisem razumel, kaj je tvoja prvo opisana tezava in kaj predlagas. Kako
>lahko predhodno demoliras paket?  :-)
>
>Kaj te zanima glede stanja drugih (ostalih?) paketov? Trudili smo se, da
>delujejo. Ce so tezave, jih prijavite www.pingo.org. :-)
>
>Lep pozdrav,
>Ales

Mislil sem na uninstall paketa (resnično sem se nerodno izrazil :() -
tako to teče pod 2.0 (zaradi celovitosti paketa v enem .RPM)... . (vaš
privzet OOo pod 3.0 je 1.1.1 - ima kar precej napak, ki se jih zaveda
tudi OOo, zato tudi 1.1.2 in kasneje 1.1.3). Nekdo pred mano je omenil
tudi .RPM nadgradnjo posameznih delov OOo (nek dialup uporabnik), zadeve
se na OOo zavedajo in jo odpravljajo razvojniki OOo (kolikor vem -
predlog: razbitje na .RPMe main, writer, calc, ..., extras --> v
principu podobno kot deluje namestitev OOo za Windows).
Mimogrede, ko sem si namontiral P2.0, je imel OOo 1.1, ki je bil glede
na windows varianto delno nefunkcionalen (nepodpiranje nekaterih
datotečnih formatov, manjkajoče pisave). Prisiljen sem ga bil odstraniti
kot root in čez namestiti OOo 1.1.2 (apt-get in podobno ne vžge). Upam,
da ste problem v P3.0 že malce rešili.
Šole, bolnišnice in domači uporabniki namreč primarno rabimo prav ta
paket (OOo) - drugo je postransko (razvoj jedra ali programov zanima 1
na 100).
Tisto, kar potrebujemo je servisni paket za OOo/pisarniške programe v
neodvisnem paketu (lahko tudi .RPM), ki bo namestil vse nujno potrebne
pisave z njihovimi  GNU/GPL ustrezniki preko tabele zamenjav (kot sem že
enkrat predlagal za rešitev, le ob instalaciji naj se zadeva vpelje).
Lahko celo razbijete Pinga na razvojno (polno) in pisarniško
distribucijo (okleščeno), a ne vem koliko.
Prilagam lastno tabelo zamenjav, dolg za nazaj, v naslednji niti.

lp, jk