[LUGOS] postfix

Gašper Lakota - Jeriček gasper at bsnet.eu.org
Thu Oct 7 17:25:56 CEST 2004

Aljoša Španger wrote:
> Zivijo,
> spet jaz.
>
> Prosim ne se jezit ce spet sprasujem (Blaz P.).
>
> Na serverju, ki sem se ga lotil moram dokoncati samo se eno stvar in potem bom imel mir. (in vi boste imeli z mano mir)
>
> Postni streznik mi ne dela v celoti.
>
> Sam streznik tako poslija kot sprejema posto (postfix).
>
> Vendar sem nekaj zbrkal. Uporabniki, v mrezi , ki uporabljajo   streznik za posto lahko samo posiljajo posto ne morejo je pa sprejeti.
>
> Neke vrste local delivery ne dela tako kot bi moral.

Če je ne morejo pregledat ni enako kot če se pošta ne dostavi v mailboxe.
Je dobro bolje povedat kaj te žuli.
Če ne morejo dostopat preko imap ali pop3, potem to ni problem postfixa
ampak česarkoliže kar uporabljaš kot imap/pop3 server (uw-imap, courier,
cyrus, ...).

Dokler ne skapčiš tega, da je sistem sestavljen iz dveh stvari:
* pošiljanja in dostavljanja pošte v mailboxe
* dostopanja uporabnikov do mailboxov

je bolje, da opustiš misel na postavljanje strežnikov za katerokoli
firmo. Reality sux.