postfix

Aljoša Španger aljosa.spanger at siol.net
Thu Oct 7 17:13:03 CEST 2004

Zivijo,
spet jaz.

Prosim ne se jezit ce spet sprasujem (Blaz P.).

Na serverju, ki sem se ga lotil moram dokoncati samo se eno stvar in potem bom imel mir. (in vi boste imeli z mano mir)

Postni streznik mi ne dela v celoti.

Sam streznik tako poslija kot sprejema posto (postfix).

Vendar sem nekaj zbrkal. Uporabniki, v mrezi , ki uporabljajo   streznik za posto lahko samo posiljajo posto ne morejo je pa sprejeti.

Neke vrste local delivery ne dela tako kot bi moral.

# See /usr/share/postfix/main.cf.dist for a commented, more complete version

smtpd_banner = $myhostname ESMTP $mail_name (Debian/GNU)
biff = no

# appending .domain is the MUA's job.
append_dot_mydomain = no

# Uncomment the next line to generate "delayed mail" warnings
#delay_warning_time = 4h

alias_maps = hash:/etc/aliases
alias_database = hash:/etc/aliases
myhostname = mail.most-sistemi.si
mydestination = mail.most-sistemi.si, most-sistemi.si
mynetworks = 127.0.0.0/8, 192.168.100.0/24
relay_domains =
smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks, reject_unauth_destination, permit
smtpd_client_restrictions = permit_mynetworks, reject
inet_interfaces = all

mailbox_command = procmail -a $EXTENSION
owner_request_special = no
mailbox_size_limit = 51200000
message_size_limit = 10240000
recipient_delimiter = +
unknown_local_recipient_reject_code = 550

Za vse ideje in nasvete hvala ze vnaprej.

LP

Al

P.S.
po tej instalacij pa vam nekaj casa ne bom vec tezil, ker se moram lotiti preucevanja linux dokumentacije.(osnove and stuf)

Aljoša Španger
Avber 29
6210 Sežana