[LUGOS] MySQL => SMS

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Oct 6 11:34:55 CEST 2004

Howdy!

Mitja wrote:

> Imam tezavo. In sicer nisem nikjer nasel zadeve, ki bi bila koristna
> zame.
>
> Torej, ko polnim bazo imam tudi podatek - GSM. Zdaj pa zelim zadevo
> urediti tako, da bi iz polja GSM bral stevilko na katero bi posiljal SMS.
>
> Nasel sem mail2sms, vendar v mojem primeru mi zadeva ne pride v postev.
>
> Zanima me ali je kaksen prg, po moznosti brezplacen, ki bi mi
> dovoljeval posiljanje sms direktno na izbrano stevilko.

Imam problem, ker ne vem, kje se ti zatakne.

a) pri branju GSM številke iz baze (to najbrž ni huda težava, ustrezen
SQL query je trivialen)
b) pri konverziji poljubnega teksta v SMS drobce. Pri tem ti mail2sms
definitivno pomaga.
c) pri samem pošiljanju SMS drobcev na izgramo GSM številko. Kolikor
vem, free variante ni več. Kaj je najceneje, sicer ne vem, najbolj
uporabna varianta pa je ta, da na neko mašino pripneš GSM terminal,
potem pa preko tega terminala pošiljaš SMSe. Tukaj je sam program za
pošiljanje SMSjev zastonj, SMSi pa ne. Nekateri operaterji (recimo
Mobitel) pa tudi nudijo tako storitev, ampak ne zastonj. Pozanimaj se
pri svojem priljubljenem operaterju.

--
Peace!
  Mkx