MySQL => SMS

Mitja mike at mail386.com
Wed Oct 6 11:15:34 CEST 2004

Zdravo!

Imam tezavo. In sicer nisem nikjer nasel zadeve, ki bi bila koristna zame.

Torej, ko polnim bazo imam tudi podatek - GSM. Zdaj pa zelim zadevo
urediti tako, da bi iz polja GSM bral stevilko na katero bi posiljal SMS.

Nasel sem mail2sms, vendar v mojem primeru mi zadeva ne pride v postev.

Zanima me ali je kaksen prg, po moznosti brezplacen, ki bi mi dovoljeval
posiljanje sms direktno na izbrano stevilko.

Ce je kakrsen koli predlog, lepo prosim, da mi pri tem pomagate.

Za vse odgovore se iskreno zahvaljujem!

S spostovanjem,
Mitja