[LUGOS] postfix nastavitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Oct 4 08:51:02 CEST 2004

On Sat, 2 Oct 2004, Aljoša Španger wrote:

> najprej hvala obema za man chmod.
>
> Sedaj pa imam za narediti se zadnjo stvar.
>
> Skonfigurirati postni streznik.
>
> Prej so imeli postfix na suse 8.2. Ima se vedno komplet disk z vsemi podatki.
>
> Zanima me ce obstaja kaka "izzi" varianta da bi le prepisal
> konfiguracijeske datoteke postfix-a in se kar je potrebno.
>
> Rad bi le prenesel v debian okolje.

Clovek, a je s tabo res vse v redu?

Kako si ti doma skuhas hrenovke? Ocitno gres najprej na SiOL forum in
zacnes:"V hladilniku imam paklc Jatinih hrenovk. Hrenovk v paklcu je 5.
Zadnjic sem sicer imel paklc hrenovk Perutnine Ptuj s tremi hrenovkami pa
mi jih je nekako ratalo skuhat. Zdaj me pa zanima kako naj si skuham te
Jatine hrenovke, da ne bom kaj zajebal. Aja, vzel sem malo vecjo posodo
kot zadnjic, ker je ona od zadnjic se vedno umazana in je ne znam umiti,
ker mi noce na forumu nihce povedat kako se to pocne."

Res da sem se vozil danes v sluzbo uro in dvajset minut in ohranil mirne
zivce ampak tole je bila pa pika na i :)

lp,B