Pisanje skripte/sest.distra za neboleč prehod med raznimi okusi linuxa

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Oct 2 18:56:47 CEST 2004

Pozdrav!

To kar ima Aljoša zadnje dni težave, v bistvu zahteva kar to da se
spišejo kompletna navodila in dobra skripta za lažji prehod med
različnimi verzijami linuxov. Najbolje seveda kar v lastni mini
distribuciji, ki bi zahtevala le text, podpirala vse FS (vključno z
ext3, tudi RAID) in zahtevala minimalen RAM (4MB) - požagali bi pač proč
vse kar ne potrebujemo, razen gcc, make, emacsa, lupin, nekaj skript in
še nekaj nujnih malenkosti. Primeren kernel bi bil že 2.2.x in neka
firewallska distribucija za osnovo, podobna floppyfw ali monkey.

P.S. Nekje sem pač prebral definicijo: "Programer sem, len sem."

lp, jk