[LUGOS] collisions

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Oct 1 19:34:44 CEST 2004

Matjaz Prelog wrote:

>Glede na moje izkušnje: ne, ne bom verjel! :))))

>Jaz ravno zaradi teh sicer prisegam na industrijsko narejene kable, pa vendar, me zanima, kako izgledajo takšni "slabi kabli" - napogostejše napake? Razen tega, da na spodnjem delu konektorja ni vrhnja plastika vpeta ampak se parice prosto "furajo" sem ter tja ... recimo, to bi bil eden tak primer .. ko smo malo zmigali, pa je net začel v hipu delati (10mbps sicer).
>
>LP, rach.

ja, enako pri meni doma, ko je bil kabel cviknjen na sredi zida (tudi
10Mbps, zaradi windowsov tedaj efektivno dejansko nekje okoli 9,6Mbps).
In nekatere, zlasti starejše kartice niso nikoli hotele delati pod 3m
kabla, kakršenkoli je že bil. Videl pa sem delati dve 3comki (da ne bodo
vse le kabli krivi) delati na navadni usrani poštarski parici, na krajih
ustrezno zakrimpano (malo na blef - RX in TX se obrneta, CD in vse
ostalo se uradno nikoli ne pojavi in gre [verjetno] na GND, ker ga
pozabimo že na kablu, etc. - probat ni greh, le nekaj dni nazaj poglejte
za vezavo - kdor pozna vezavo bolje, naj prosim popravi in dopiše; konec
koncev so pri 3comu na začetku morali testirati tudi prehod z BNC na
RJ45!).
Seveda pa si je možak to lahko privoščil na sedmih-osmih metrih in pri
dveh PC-jih.

lp, jk