SUSPECT: Re: SUSPECT: Re: [LUGOS] collisions

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Oct 1 15:50:58 CEST 2004

Howdy!

Dalibor wrote:

> Da se še jaz oglasim.
> Po vsem tem lahko sklepam naslednje:
> collisiton je pri meni cca 5%
> eth0      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:4F:xx:xx:xx:xx
>          inet addr:xxx.xxx.xxx.xx  Bcast:xxx.xxx.xxx.xxx
> Mask:xx.xx.xxx.xxx
>          UP BROADCAST RUNNING MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
>          RX packets:148614257 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:1
>          TX packets:150864677 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
>          collisions:13466640 txqueuelen:100
>          RX bytes:50786187 (48.4 MiB)  TX bytes:3518295892 (3.2 GiB)
>          Interrupt:10 Base address:0xe400

> [...]

V bistvu je tako, da pri half-duplex povezavah čisto brez collisionov ne
gre. Po definiciji. Če je 'wire-speed' mnogo večji, kot je povprečni
throughput, potem je delež collisionov nizek. Z naraščajočim prometom se
število collisionov pač veča. Zato pa v 'ne-switchanih' omrežij v praksi
ni moč doseči wire-speed prenosov.

Ni mi pa čisto jasno, kaj imaš med ethernetom in 2M optiko. Očitno en
bridge-like device. In najverjetneje je, da le-ta ne omogoča FDX. Kar je
smiselno, kadar stvar dela na layer 2 brez bufferinga in podobnih stvari.
Sicer pa je v takih primerih proženje collisionov praktično edini način
za nastavljanje throughputa. Predstavljaj si scenarij, ko tvoja mašina
poizkuša pošiljati podatke z 10Mbps. Optika je 2MBps. Kam naj gre
ostalih 8M? Če tisti 'bridge' ob zabasanam bufferju (ki je najbrž
velikosti nekaj do nekaj 10 full-sized eth framov, alias nekajkrat po
1,5kB) pač sproži collision, med tem časom pa pridno prazni buffer v optiko.
Na FDX povezavah je v ta namen izumljen ti. flow-control, ki ga tudi ne
podpirajo vse mrežke. Če ga ne, doživijo overrune, ki so bistveno bokj
zoprni, saj mora v tem primeru višji nivo (TCP stack) delati
retransmissione. Kar pa je bistveno dražje.

Še enkrat: ne se sekirat zaradi 5% collisionov, čeprav se komu zdi, da
nimajo od kod priti. Ko ta cifra naraste bistveno preko 10%, je čas za
kakšno raziskovanje od kod.

Osebno pa mislim, da pri collisionih kvaliteta kablov nima kaj dosti
opraviti (tudi za detekcijo collisiona mora kabel spodobno delovati).

--
Peace!
   Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc