[LUGOS] collisions

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Oct 1 14:57:50 CEST 2004

On Friday 01 of October 2004 14:43, Joze Klepec wrote:
> Potrebuješ torej win9x boot disk ali
> zgolj DOS boot disketo (ne verjamem, da še kdo to ima),

www.bootdisk.com

Odlicno za flashat BIOS in podobne stvari.

> Glede kupljenih kablov pa tole: 100Mhz deklarirani kabli, kupljeni in
> ročno zakrimpani pri privatniku (za domače omrežje, 10Mhz), so bili 50%
> škart (mogoče bi nesli 0,5Mbit/s). Imel sem natanko enak problem
> (collision detected, kabel 15m!).
> Od tedaj raje pogledam naokoli za kabli renomiranih firm (dvojne cene
> glede na privatnike, vsi vemo kje), ki imajo na koncu še dodatno
> plastično ali silikonsko zadebelitev in se prodajajo v standardnih
> dolžinah (od 0,75/1m naprej do približno 20m).

Jaz jih pa naredim sam. Navadno je tako najceneje, vsaj za kratke kable. max.
150 tolarjev me tako stane metrski patch kabel, pa prav fino dela.

Ce imas nekaj izkusenj in spodobne klesce, ni problema. Jaz sem vceraj sel k
mojemu najljubsemu prodajalcu/serviserju racunalnikov in sem s koluta pobral
5m kabla, 10 konektorjev in zascitne plastike, da se ne odlomijo jezicki na
konaktorjih. Vse skupaj bi me stalo mogoce jurja, zajebal nisem niti enega
konektorja, vse preverjeno dela, pa se zastonj so mi dali, ker vecino stvari
kupim tam.

Ce pa seveda ne znas tega naredit sam, so kratki kabli se vedno 250 tolarjev,
tako da se itak ne splaca nekaj komplicirat. Ja, obstajajo tudi drazji (in
verjetno nekoliko boljsi), vendar so ti po 250 cisto solidno narejeni.

lp,
Borut.

--
Zakaj ravno mene?