[LUGOS] collisions

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Oct 1 14:43:42 CEST 2004

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Ne boš verjel, kako zelo je to verjetno. Verjetnost sicer z
> naraščajočim datumom snovanja dotičnih naprav pada, še vedno pa ni
> infinitezimalna.
>
> Sicer pa collisioni pri full-duplex povezavi po definiciji ne morejo
> nastajati. Če že prihaja do težav, potem se bodo znašli v statistiki
> 'carrier', 'frame' ali 'overruns'.
>
> Diskusija je sicer precej politične narave, vendarle pa je čisto dobro
> pravilo prsta (po domače: rule of thumb), da je najbolje obe napravi
> [...]
Dalibor, če imaš na razpolago kako 3c509x (a,b,combo), zraven dobiš tri
diskete (prek interneta, http://www.3com.com). Od teh je:
1. disk 1 - driver disk, utilities,
2. disk 2 - podobno,
3. unofficial support za linux/unix/et cetera (gonilniki, kar ni tvoj
interes).
Prvi dve imata to smolo da sta le za OS/2, Netware, Novell, Dos in
Windows, vendar prav z orodji pod windows se da izmeriti na čisto
navadnih kablih tudi collisions. Potrebuješ torej win9x boot disk ali
zgolj DOS boot disketo (ne verjamem, da še kdo to ima), najbolje pa en
sistem z windowsi, kjer kartico stestiraš. Če ti bo bo javil testni
utility (velja tudi za druge kartice) visok odstotek CD, fuč (kjerkoli,
najraje sredi polmetrskega zida) fuč kabel ali pa transceiver / konektor
na kartici in lahko artikel mirne duše obesiš na steno med zgodovino.
Glede kupljenih kablov pa tole: 100Mhz deklarirani kabli, kupljeni in
ročno zakrimpani pri privatniku (za domače omrežje, 10Mhz), so bili 50%
škart (mogoče bi nesli 0,5Mbit/s). Imel sem natanko enak problem
(collision detected, kabel 15m!).
Od tedaj raje pogledam naokoli za kabli renomiranih firm (dvojne cene
glede na privatnike, vsi vemo kje), ki imajo na koncu še dodatno
plastično ali silikonsko zadebelitev in se prodajajo v standardnih
dolžinah (od 0,75/1m naprej do približno 20m).