[LUGOS] collisions

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Oct 1 13:27:10 CEST 2004

Howdy!

Matjaž Prelog wrote:

>jo

>No ja, tudi mene zanima, zakaj bi imel collisions-e med dvema eth napravama,
>ki sta med sabo povezana z cat5 kablom, razen seveda, da delujeta v
>half-duplex načinu(kar pa je tudi zelo malo verjetno).

Ne boš verjel, kako zelo je to verjetno. Verjetnost sicer z naraščajočim
datumom snovanja dotičnih naprav pada, še vedno pa ni infinitezimalna.

Sicer pa collisioni pri full-duplex povezavi po definiciji ne morejo
nastajati. Če že prihaja do težav, potem se bodo znašli v statistiki
'carrier', 'frame' ali 'overruns'.

Diskusija je sicer precej politične narave, vendarle pa je čisto dobro
pravilo prsta (po domače: rule of thumb), da je najbolje obe napravi
pustiti v avtokonfiguracijskem načinu in ne siliti, naj se povežeta na
katerikoli konkreten način (recimo full duplex). Če se namreč tega
napravi ne znata sami dogovoriti, potem je vsaj ena ravno okrevala po
možganski kapi in tudi s forsiranjem ne bomo dosegli kaj dosti.

Pri povezavi s cross-over kabli pa je še vedno najti kakšne domače
mojstre, ki takšne kable sklemajo narobe. Tako narobe sklemani kabli
sicer delujejo dokaj spodobno pri 10MHz, pri 100MHz pa se pojavljajo
napake. Ne glede na dolžino kabla.

--
Peace!
  Mkx