[LUGOS] PCMCIA WLAN

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Mon Nov 29 11:51:53 CET 2004

torej ne bi bilo slabo, ce bi lahko kje dobil v.1 doticnega modela...
baje deluje v redu.

Ce ne bo slo drugace, bom sprintal seznam podprtih kartic (potrjeno
delujocih) in se odpravil tezit v trgovine. Ce dobim kartico, ki deluje
v master mode (kot to poimenujejo pri prism54.org), za ceno pod 20k se
mi se vedno bolj splaca, kot pa kupovat cheap AP.

hvala vsem za info!

lp,
uros