[LUGOS] PCMCIA WLAN

Ziga Kavcic ziga.kavcic at cosylab.com
Sun Nov 28 13:15:50 CET 2004

Ravno danes sem si usposobil Linksys WPC54G z ndiswrapperjem (SuSE 9.2).
Prav tako imam omenjeni router in zadeva spila BP. Poznam se nekoga ki
ima enak chipset na kartici (broadcom) in mu dela z istim driverjem.

Tule ti je lista driverjev za kartice ki delujejo z ndiswrapperjem:

http://ndiswrapper.sourceforge.net/wiki/index.php/List

LP
Ziga