[LUGOS] sifrirana datoteka

Anze anze at volja.net
Thu Nov 25 20:19:29 CET 2004

Zivjo!

> računalnikih isti ključ. Pri asimetrični imaš
> lahko na različnih računalnikih različne privatne ključe. Datoteko potem
> zakleneš z vsemi javnimi ključi hkrati in odkleneš s katerimkoli privatnim.
> Tako ti ni treba prenašati privatnih ključev naokoli. Lahko pa tudi pri
> asimetrični kriptografiji uporabljaš isti ključ. Odvisno koliko si
> paranoičen in koliko zaupaš posameznim računalnikom:)

Mene zanima tole bolj akademsko - ko reces, da zaklenes datoteko z vsemi
javnimi kljuci hkrati, verjetno mislis, da z vsakim javnim kljucem zaklenes
posebej, torej imas n datotek za n kljucev?
Ce bi namrec zaklenil z vsemi hkrati, bi rabil (ce jaz asimetricno kodiranje
prav razumem) vse privatne kljuce, da odklenes - kar v tej situaciji ne
pomaga.

Ce kdo slucajno ve iz glave: ali kaj vpliva na varnost PGPja ter podobnih
protokolov, ce ima napadalec n kopij istega besedila, zakodiranega z n
razlicnimi kljuci, ter n pripadajocih javnih kljucev?

LP!

Anze