[LUGOS] Broken .zip in .rar fajli

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Nov 18 08:01:41 CET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 23:08:41 +0000, JK <joze.klepec at siol.net> wrote:
> Ni vedno vzrok fuč RAM - nekateri hočejo stisniti vse iz PC-ja.
> Optimalne sestave in vrednosti pa niso vedno optimalne - se pač čase v
> BIOS-u spremeni na Auto, v skrajni sili ročno spremeni na še daljše kar
> včasih deluje. Lahko ima pa tudi težave s čimerkoli v zvezi z diskom ali
> datotečnem sistemu (če se pojavlja le na enem disku, je to bolj
> verjetno). Fsck.

Bah. Vse komponente operacijskega sistema domnevajo, da lahko pride do
napake pri prenosu podatkov prakticno prek kateregakoli vodila,
nekatera vodila pa to celo sama preverjajo in napake javijo. Skoraj
nemogoce je, da bi driver datotecnega sistema podatke pokvaril, sploh
pri ext3, kjer je codebase tako preizkusen, da bi tezko bil bolj.
Ziher bi ze kdo drug opazil napako. Ja, previsoko nastavljene
frekvence so lahko problem, ampak to se praviloma pokaze hitro, ne
samo vcasih.

> Če pa se RAM izkaže kot fuč, je pa pametno vreč ven enega od modulov, ki
> ni enak, najbolje manjšega ali počasnejšega, ponoviti vajo in potem
> ugotavljat ali in kaj je fuč.

Memtest ti zelo lepo pove, kje v ramu imas tezavo in kaksne vrste je
(imam modul, kjer je en bit pokvarjen in ves cas postavljen na 1,
ostalih 256M pa odlicno dela, imam pa tudi modul, kjer lahko na eno
lokacijo zapises vrednosti, malo nizje v naslovnem prostoru se pa po
enem cudnem kljucu obrnejo biti). Ce je problem v ramu, je velika
verjetnost, da ga bo memtest zaznal.

> BTW, sem šel globlje dol pogledat in omenjaš VIA allinone MB - pa ne da
> je Asusova z mrežno, USB, IEEE, infrared in grafično? Na 2.4.20 (sicer
> RH 9.0) sem imel s tem kar nekaj podobnih opravkov. Če je kaj takega,
> nadgradi jedro na 2.6.X ali vsaj 2.4.20+.

Jedro pri takem problemu ne more igrati vloge. Ce bi jedro lahko
corruptalo podatke tako, da jih TCP checksumming ne bi ujelo, ali pa
na disk zapisovalo drugacne podatke kot so v ramu, bi se to zelo hitro
videlo.

Najverjetneje je okvarjen ram. Linuxu lahko poves, naj ne uporablja
dolocenih regij spomina, naslove, ki so okvarjeni, pa ti lahko izpise
memtest.

http://www.memtest.org/