[LUGOS] Broken .zip in .rar fajli

JK joze.klepec at siol.net
Thu Nov 18 00:08:41 CET 2004

Jernej Vodopivec pravi:

>Prva zadeva, ki sem jo opazil, da je nekaj narobe z masino, je bila ta, da so zacele mysql tabele
>postajati corruptane - razlog: fuc RAM.
>lp

Ni vedno vzrok fuč RAM - nekateri hočejo stisniti vse iz PC-ja.
Optimalne sestave in vrednosti pa niso vedno optimalne - se pač čase v
BIOS-u spremeni na Auto, v skrajni sili ročno spremeni na še daljše kar
včasih deluje. Lahko ima pa tudi težave s čimerkoli v zvezi z diskom ali
datotečnem sistemu (če se pojavlja le na enem disku, je to bolj
verjetno). Fsck.
Če pa se RAM izkaže kot fuč, je pa pametno vreč ven enega od modulov, ki
ni enak, najbolje manjšega ali počasnejšega, ponoviti vajo in potem
ugotavljat ali in kaj je fuč.

BTW, sem šel globlje dol pogledat in omenjaš VIA allinone MB - pa ne da
je Asusova z mrežno, USB, IEEE, infrared in grafično? Na 2.4.20 (sicer
RH 9.0) sem imel s tem kar nekaj podobnih opravkov. Če je kaj takega,
nadgradi jedro na 2.6.X ali vsaj 2.4.20+.

lp, jk