[LUGOS] openswan in enak subnet na obeh straneh

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat Nov 6 02:45:35 CET 2004

re

On Sat, 2004-11-06 at 00:01 +0100, Mitja Sladovic wrote:

> Deljenja omrezja si ne morem privosciti...

predlagam, da potem vzames dva razlicna /24 subnet-a. Migracija ene
strani na zamenjavo IP naslovov je definitivno manj boleca, kot neko
mapiranje, ki bo v najboljsem primeru delovala samo v eno smer.

> Kako bi pa potem z uporabo neke druge C klase omogocil dostop obstojecih IPjev?
> Npr nastavim
> rightsubnet=192.168.1.0/24
> leftsubnet=192.168.5.0/24 <-kako naj preslikujem moj intranet v to klaso?

tezko .. verjetno kaksen POST in PRE routing potreben, da spreminjas
header ip paketov. Definitvno bi to bila velika perverzija, ki pa
dvomim, da bi cisto transparentno delovala.

> Vzpostavil sem tudi VPN med intranetom stranke in mojim gw. Iz mojega
> omrezja na gw sem delal masquerade (ker bodo prihajale zahteve samo z
> moje strani), a gw ne poslje zahteve iz mojega intraneta v ipsec
> tunel, ampak kar na internet...

mogoce se splaca iptables rule malo bolj definirati. Torej nekaj ala

iptables -t nat -A POSTROUTING -o ipsec0 -s 192.168.1.0/24 -d
$GW_NA_DRUGISTRANI -j MASQUERADE

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #152:

My pony-tail hit the on/off switch on the power strip.