[LUGOS] openswan in enak subnet na obeh straneh

Mitja Sladovic mitjas at gmail.com
Sat Nov 6 00:01:51 CET 2004

Thanks za odgovor.
Deljenja omrezja si ne morem privosciti...

Kako bi pa potem z uporabo neke druge C klase omogocil dostop obstojecih IPjev?
Npr nastavim
rightsubnet=192.168.1.0/24
leftsubnet=192.168.5.0/24 <-kako naj preslikujem moj intranet v to klaso?

Vzpostavil sem tudi VPN med intranetom stranke in mojim gw. Iz mojega
omrezja na gw sem delal masquerade (ker bodo prihajale zahteve samo z
moje strani), a gw ne poslje zahteve iz mojega intraneta v ipsec
tunel, ampak kar na internet...

Lp, Mitja