[LUGOS] astra 1220S in sane

Boštjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Wed Nov 3 06:27:16 CET 2004

Zadeva je taka, ad moraš kupiti navaden SCSI kontroler (ne tistega
sranja, ki pride zraven). Potem pa nabaviš primeren kabel (kaj točno to
pomeni, sem pozabil - vem da sem v poskušanju enkrat uničil skener -
10.000 SIT) in voila.

Pri mojem problemu je bila zgleda rešitev save settings v xsane.
No ja, ne vem če je bila to rešitev, ampak sedaj deluje. Go figure.

B.