[LUGOS] astra 1220S in sane

Iztok Kham drkham at educy.si
Wed Nov 3 06:20:49 CET 2004

Kolikor se spomnim, je problem čisto hardverski in sicer gre za to, da skener
ne zna delati z UW SCSI (nekoč sem našel to informacijo na www.umax.co.uk,
ker mi zadeva ni delovala v tistem drugem OS). Bojda je potreben nek "high
bit converter" ali nekaj podobnega. Ali pa seveda najbolj običajen cheap
kontroler, ki ni UW.

-- Iztok