MBR Error 1

Aljoša Španger aljosa.spanger at siol.net
Tue May 4 11:55:18 CEST 2004

Zivijo,

po spreminjanju nastavitev biosa je prislo do zelo nezazelenega problema.

Sistem se ne zbuta pa ceprav sem instaliral lilo.

Na prvem sata disku imam winXP(hda,) na drugem ata disku pa slackware 9.1(hdd)

Pri bootu iz prvega diska mi javi sledece:

Starting Acronics Loader. Press <ESC> for menu ...
Acronics Loader fatak error: Logical disk for boot drive not found.

Press <Enter> to try to boot your OS...

MBR Error 1
Press any key to boot from floppy

Nekoc sem imel namrec instaliran Acronics boot loader in ocinto se je ta ohranil v zapisu mbr.

KAj mi je narediti.

Za vse ideje, ...hvala

LP

Aljosa