mbr Error 1

Aljoša Španger aljosa.spanger at siol.net
Tue May 4 11:25:16 CEST 2004

Zivijo,
po spreminjanju nastavitev biosa sem naletel na sledeci problem.

Pri zagonu mi javlja mbr error 1.

Imam sistem z winXP(hda master)- disk je sata maxtor(80 GB),slackware 9.1(hdd slave)-disk ata hitachi(60 GB).

Za bootanje sem uporabljal lilo, ki sem ga instaliral v mbr.

Po spreminjanju biosa; spreminjal sem namrec nastavitve za sata disk je prislo do tega problema.

Sprasujem vas, ce obstaja kako orodje, ki bi zbrisalo mbr in vanj ponovno instaliralo lilo, s tem da bi na prvem disku
ohranil vse podatke(sluzbene stvari).

Aja se nekaj ko se sistem zaganja mi javi:

Starting Acronics Loader. Press <ESC> for menu...

Acronics Loader fatal error: Logical disk for boot drive not found.
Press <Enter> to try to boot your OS...

MMR Error 1

Press any key to boot from floppy...

Pred tem sem imel nekoc instaliran acronics boot loader.

Za vse ideje, nasvete in linke ze vnaprej hvala.

LP

Aljosa

Aljoša Španger
Avber 29