[LUGOS] kernel, amavis, graficna

Marko Jerak marko.jerak at email.si
Mon May 3 22:19:43 CEST 2004

Ad 1) ja podpora za baterijo bi bila dobrodosla, poleg tega pa imam
procesor AMD 64 in bi rad izkoristil sposobnosti procesorja.

Ad 3) kako naredim refresh? ali obstaja se kaksna druga moznost kot ta,
da se odlogiram v txt konzolo in ponovno pozenem zadevo s startx. ce je
to to, potem
ko to naredim so slike OK.

Ne zal na teh straneh sem ze bil pa nic.

Lep pozdrav
Marko
Ales Kosir pravi: