[LUGOS] kernel, amavis, graficna

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Mon May 3 21:06:54 CEST 2004

Ad 1) Ali bos najnovejsi kernel uporabil, da bi podprl spremljanje baterije
in suspend/hibernate ali zelis kaj drugega? To je podprto v jedru 2.6.

Ad 3) Ali refresh namizja stanje barv popravi ali ostanejo pokvarjene?

Ali ti stran http://www.linux-on-laptops.com/acer.html kaj pomaga? Na njej
poisci podobne modele (z enako graficno), saj takega s tvojo oznako ni.

Lep pozdrav,
Ales