[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Irski predlog sprejet

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 27 02:38:54 CEST 2004

Moram reči, da se z večino tvojih idej in razmišljanj kar strinjam.

Čeprav tisto o zastavi iz hiše... je verjetno zelo zelo neusmerjena
propaganda, ki gre popolnoma v zrak, izguba energiej - saj itak pol
ljudi ne razume, ko ima kdo obešeno pisano zastavo in gor "pace" ali
"peace"... pa je to mnogo bolj vsakdanja tema od softwarskih patentov

no drugače pa afaik maratonci še niso oddtekli zadnjega kroga in se
pripravlja še novih izjav, protestov itd...

med drugim se mi zdi zelo pozitivno, da je toliko članov lugosa glede te
točke dobesedo "skup stopilo" in so nekaj naredili. ... tudi odziva
medijev kakršen je bil (za relativno obskurno temo precej velik) ne bi
bilo brez izdatnega dela posameznikov na tej listi... z gospodično
predsednico na čelu...

torej ja... kmalu bo verjetno spet burno. .. se vidimo v naslednji
vojni... :)

še vedno me pa najbolj zanima: ali je komu uspelo kakršnokoli izjavo
ministrstva za gospodarstvo ven dobit? ali so se kaj izjasnili če
mislijo naredit kakšno študijo o vplivu takšnih patentov (mislim, da bi
jih bilo res treba medijsko prisilit v to, saj ni treba da je neka
megalomanska študija, samo mora pa imet jasno zastavljena vprašanja in
odgovrt nanje)

čao
adnraž