[LUGOS] Kateri protivirusni program je ujel okuzeno sporocilo?

Darko Vrsic darko at varnost.si
Tue May 25 10:48:05 CEST 2004

Ales Casar wrote:

>Ne, amavisd-new klice *vse* primarne protivirusne programe, ne glede na
>to, kaj so do tedaj klicani programi ze naredili. Rezultat je razglasen za
>virus, ce tako pravi vsaj eden izmed njih.
>
>Obstajajo tudi sekundarni protivirusni programi. Le-ti se klicejo (spet
>vsi) samo v primeru, ce vsi primarni odpovedo (niso na voljo, crknejo,
>pride do timeouta,...).
>
>Ales

Res je. Povecal sem level logiranja in tudi sam ugotovil, da uporabi oba
protivirusna programa. Virusov ne preverja edino v primeru, ko je mail
ze oznacen kot spam (Spamassasin).
Super, se pravi, da sem resitev imel pred nosom vendar sta Sophos Sweep
in Clamav ocitno oba tako dobra (slaba :-), da se nisem opazil, da
kateri od njiju ne bi zaznal virusa, ki ga zazna drugi.

Hvala za pomoc!

Darko