[LUGOS] Kateri protivirusni program je ujel okuzeno sporocilo?

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue May 25 10:40:57 CEST 2004

On Tue, 25 May 2004, Darko Vrsic wrote:

> Tudi meni se pojavlja podobna vrstica vendar sem bil preprican, da sta
> vedno napisana oba antivirusa, ce je to to sem vec kot zadovoljen. Toda

Ne, tukaj so napisani tisti, ki so virus nasli. Je pa verjetno res, da ti
vecino virusov najdeta oba.

> ali ni tako, da v primeru, ko prvi program najde virus drugi vec ne
> skenira mail-a?

Ne, amavisd-new klice *vse* primarne protivirusne programe, ne glede na
to, kaj so do tedaj klicani programi ze naredili. Rezultat je razglasen za
virus, ce tako pravi vsaj eden izmed njih.

Obstajajo tudi sekundarni protivirusni programi. Le-ti se klicejo (spet
vsi) samo v primeru, ce vsi primarni odpovedo (niso na voljo, crknejo,
pride do timeouta,...).

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/