Pomagajte postaviti vprasanja vladnim predstavnikom

Gregor.Pirnaver at email.si Gregor.Pirnaver at email.si
Thu May 20 17:05:15 CEST 2004

Pozdravljeni,

Rok Kržišnik (Komisija za evropske zadeve) me je, ker zaradi
časovne stiske ne bo uspelo poglobljeno naštudirati
poslanega materiala, prosil, da mu pomagam formulirati
morebitna vprašanja, ki naj bi jih v zvezi z direktivo
poslanci zastavili vladnemu predstavniku. Vprašanja naj bi
bila jasna in koncizna, tako da jih bo lahko vključil v
scenarij.

Bi bil še kdo pripravljen napisati kakšno vprašanje?

Predlagam, da pošljete vprašanja meni oz. na mailing listo,
jaz pa jih bom posredoval njemu v enem sporočilu, tako da
ne bomo zasuli njegovega epoštnega predala.

lp
--
Uporabnik Mandrake Linuxa
http://MandrakePriNas.org/