linux, windows problemi (networking,samba)

Rok Potocnik r at rula.net
Wed May 19 23:49:23 CEST 2004

torej, da opisem problem...
obstaja omrezje
1x slackware linux, samba 3.x (skupne mape)
3x windows 98 se
1x windows xp (gateway za ta lan preko isdn; kasneje, ko bo adsl, bo to vlogo
prevzel slack)

na sambi so skupne mape za nekatere programe ter skupna mapa prek katere si
uporabniki med sabo izmenjujejo datoteke. vse bi bilo lepo in prav ampak to ne
dela tak ko bi moralo! iz 98 masin imam na samba server super povezavo, prenos
datotek je uredu, iz xp masine je pa zgodba popolnoma drugacna. ko se povezujem
na sambo, se prikaze vsebina sharea, ko poskusim prekopirat kaj gor, mi
velikokrat javi neki da je pot predolga (ceprav se uporablja najvec tronivojska
direktorijska struktura z 8.3 fajli, kar je <255 znakov), pa snemanje datotek
traja in traja in traja... velikokrat sploh ne pride do konca. sm vzel kisto
domov da jo ponovno posnamem, ampak dvomim, da bo kaj pomagalo... sploh ne vem
kje naj se lotim problema, ker mi tule doma na domaci sambi (2.x) dela kolikor
toliko normalno.
sprva sem mislil, da je problem v kablovju, ampak ko sem eno 9x masino povezal
na ta kabl, je delala tak dobr kot prej, torej omrezena je uredu,
pol sm pomislil.. mogoc je mrezna (rtl8139).. glede na to, da mi doma dela okej,
tud mrezna odpade...
en je predlagal, da je mozen problem v passwordih (98 je baje brez enkripcije,
xp pa ima enkripcijo gesel) kar tudi dvomim, glede na to, da nic ne jamra za
napacno geslo, sploh je pa en drug reku da je meu slicne probleme, ceprav je meu
security = share, kar je baje bl loose, ker med kopiranjem samim ne preverja
js pa ne vem vec kaj naj nardim...
hosts datoteke so polne, ipji so staticni, pingi delujejo... nobeni odvecni
protokoli niso nasneti na xpjih...

preprosto ne vem kak naj se tega zmaja lotim...
HELP! :(

lp, jst.

To elektronsko sporocilo in vse morebitne priloge so poslovna skrivnost in
namenjene izkljucno naslovniku. Ce ste sporocilo prejeli pomotoma, Vas prosimo,
da obvestite posiljatelja, sporocilo pa takoj unicite. Kakrsnokoli razkritje,
distribucija ali kopiranje vsebine sporocila je izrecno prepovedano.
Elektronsko sporocilo je pregledano z antivirusnim programom.

This e-mail and any attachments may contain confidential and/or privileged
information and is intended solely for the addressee. If you are not the
intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the
sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure
or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
E-mail message is scanned by Anti-Virus Software.