[LUGOS] Irski predlog sprejet

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed May 19 12:22:32 CEST 2004

raje bi videl, da bi kdo b olj picajlzlasto to prebral in rekel bobu
bob, ker to sem jaz po zelo hitrem skippanju cez vse skupaj sestavil.
gre le za prvi vtis in nikakor za informacijo vredno zaupanja.

Kolikor je meni jasno je bil narjen tak kompromis, da v bistvu se je
nekaj spremenilo na bolje, ampak dva predloga, ki sta najvec obetala sta
bila pa prezrta/umaknjena/izigrana (kaj vem kaj)

1. nemski predlog, ki je edini eksplicitno povedal, da procesiranje,
obdelava in handlanje podatkov (torej to kar pocnejo programi) ni del
tehnicnega podrocja in zato ne more sam na sebi patent, lahko pa je del
patenta znotraj katerega se nahaja tudi tehnicna kontribucija - nov
nacin uporabe naravnih sil...
 (glede na FFII je nemcija sprejela da so celo njeno oporekanje resili z
dodatkom ene same besedice)

miro navaja sicer nek kompromis nemskega amamdmaja v  4a clenu ampak
nisem ugotovil tocno za kaj gre. ...

2. luksemburski predlog, ce ga simplificiram , gre za to, da, ko je
potrebno uporabiti patentirano tehnologijo za interoperabilnost, patenta
ni mogoce uveljavljati proti tej konkretni uporabi

cao
andraz