[LUGOS] Zaskrbljen volilec v zaskrbljen zaradi evropske demokracije in softverskih patentov

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu May 13 14:51:31 CEST 2004

On Sun, 9 May 2004, Miroslav Kranjc wrote:

> Stalisca je vseskozi pripravljal Urad RS za intelektualno lastnino (URSIL).
> MID sploh ni bil organ s katerim bi bila stalisca usklajevana.

Meni se zdi, da je to eden zadnjih organov, ki bi ga naj drzava poslala v
svet za zastopanje njenih interesov na podrocju patentiranja. Ves cas mi
prihaja na misel, kakor da bi kure nekega kurnika na pogajanja o varovanju
kurnikov pred lisicami poslale kar lisico. In ce podobno naredijo tudi
kure iz ostalih kurnikov, potem si ni tezko zamisliti, kako dobro zascito
kurnikov pred samimi sabo bodo dolocile lisice. :-(

Lep pozdrav,
		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/