[LUGOS] Te??aj

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Fri May 7 11:11:25 CEST 2004

Hoj!

Ni cisto res.
Ko se ze malce znajdes, ko znas sam kaj spremeniti, ugotovis, da nimas
sistematicnega pregleda nad zadevo.
Takrat je cas za to, da ponovno vzames knjigo v roke in si presenecen,
kako enostavno se da narediti kako malenkost, s katero si porabil veliko
casa in jo naredil zelo grdo.
V slovenscini imamo par zelo lepih knjig. Za moj okus boljsih od vecine
navlake v anglescini.

Aja, tema je o tecajih: ce si od onih, ki ne znajo brati knjig,
potem gres na tecaj, kjer to namesto tebe pocne predavatelj.

LP
Iztok