[LUGOS] Te??aj

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri May 7 10:36:23 CEST 2004

On Fri, May 07, 2004 at 11:43:29AM +0200, dani1101 at volja.net wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Ali mogo??e kdo ve za kak??ne poceni (za??eljene brezpla??ne) delavnice ali te??aje linuxa, ki bodo v bli??nji prihodnosti (cca 3-eh mesecih). Uporabnik linuxa sem ??e dve leti, znanje ki ga imam pa sem dobil z branjem HOWTO-jev.
>
> Teme te??ajev, ki me zanimajo pa so:osnovni in nadaljevalni te??aj linuxa, izdelava spletnih strani, skrbnik stre??nika.
>
> Vsem ??e vnaprej hvala, Danijel.

Po mojem so tecaji fina stvar, a ce si se ze ucil z branjem HOW-TO-jev mislim, da
na tecajih ne bos izvedel kaj bistveno novega, razen ce je tecaj tako naravnan, da
predstavlja novosti. Torej beri HOW-TO, man, info, spletne strani, postne sezname,
... ... ... in postal bos linux 'guru' ne da bi to sam vedel.

Mogoce bodo pa spet kaj pripravili v kiberpipi?

lpg