[LUGOS] Ne morem posiljati mailov

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Wed Mar 31 23:37:48 CEST 2004

On Wed, Mar 31, 2004 at 10:49:46PM +0200, Gregor Gorjanc wrote:

> Ce prav razumem vso situacijo. Malo sem brskal po netu. Do se daj sem bil i
> vajen, da sem posiljal posto
> pac z ene masine za katero sem sedel, pri cemer sem sendmailu na tej masini
> rekel naj rece, da je bila zadeva poslana z mail serverja.
>
> Ce posljem posto smarthostu, jo on poslje naprej. Ali mora biti smarthost
> kaj posebej skonfiguriran ali je to ze v osnovi v SMTP protokolu?

Smarthost (mrcina - v tvojem primeru) je navadno skonfiguriran da
dela (med drugim) relaying za masine in/ali uporabnike na vasem
lokalnem omrezju.

Promet za mail domeno se usmerja na nek ip naslov, pri vas je to
najbrz Sun mrcina.bfro.uni-lj.si, ta naslov se seveda lahko spremeni.
Ce imas v svojih mailih return adreso direktno na eno masino je to
zelo nefleksibilno.  Administrator sploh ne bi bil vesel tega.
Mail domena je krajsa, na primer bfro.uni-lj.si, ce je to regularna
mail domena potem ni razloga da naslovnik ne bi sprejel mail od
posiljatelja gregor at bfro.uni-lj.si. Ce mrcina sprejme mail za uporabnika
gregor je pa drugo vprasanje.

lp
Petar