[LUGOS] Ne morem posiljati mailov

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Wed Mar 31 22:49:46 CEST 2004

On Wed, Mar 31, 2004 at 06:52:40PM +0000, Petar Hitij wrote:
> Mnogi (vecina) mail serverjev zavraca email ki nima prave return adrese.

>                                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ tole zamenjaj s pravo
> 			                             email domeno
> Bodisi v MTA (smail, exim, postfix, sendmail) ali v MUA (kmail, mutt).
> MTA bi moral nastaviti tako da posilja mail tvojemu pametnemu hostu,
> le ta ponavadi pocisti kar mu klienti namecejo in poskrbi da mail
> pride na pravi naslov s pravo return adreso.

Ce prav razumem vso situacijo. Malo sem brskal po netu. Do se daj sem bil i
vajen, da sem posiljal posto
pac z ene masine za katero sem sedel, pri cemer sem sendmailu na tej masini
rekel naj rece, da je bila zadeva poslana z mail serverja.

Ce posljem posto smarthostu, jo on poslje naprej. Ali mora biti smarthost
kaj posebej skonfiguriran ali je to ze v osnovi v SMTP protokolu?

Gregor