CentOS in RHEL

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Sun Mar 28 18:48:59 CEST 2004

Zdravo!

V enem od predhodnjim post je bilo vprasanje, ce je kdo preizkusil CentOS. Iz
firbca sem pogledal kaj je to. No se ena distribucija. Zanimivo mi je pa
postalo tole (skopirano s spletne strani)

.... The cAos project has released CentOS 3.1, an enterprise level
distribution rebuilt from Red Hat Enterprise Linux source RPMs: ....

Kako je sedaj z RedHat-om? Svoje distribucije prodajajo, a kljub temu lahko
vsak iz tega kar je kupil sestavi svoje. Seveda je to v smislu GPL, a se mi
zdi cudno.

--
Lep pozdrav / With regards

Gregor