[LUGOS] ISDN on-demand povezava

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Sun Mar 28 18:02:30 CEST 2004

On Sun, Mar 28, 2004 at 05:47:08PM +0200, Nejc Skoberne wrote:
> Torej naloga, ki jo moram resiti je, da prepricam server, da ignorira
> zunanji promet pri timeoutu povezave... samo kako bi to naredil?

Jaz bi periodicno prekinil linijo (crontab), notranji promet jo bo
tako ali tako znova vzpostavil ce je treba, isdn je relativno hiter.

Ce imas dovolj casa, lahko dodas preverjanje znanih servisov (povezav),
ki jih ne zelis prekiniti ce so prisotni. Lahko dodas tudi dolocene ure,
ko isdn ne bi smel biti aktiven, izven delovnega casa, vikendi ipd.

lp
Petar

hipe at sdf-eu.org
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org