[LUGOS] VPN

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Mar 23 22:47:44 CET 2004

On Tuesday 23 of March 2004 21:59, Dragan Jojic wrote:
> Malo sem gledal po internetu in zasledil FreeS/WAN a ta se ne razvija
> vec.
>
> Ali obstaja se kaksna alternativa linux streznika ko je FreeS/WAN, ki
> ponuja omenjene moznosti, ali je najbolje vzeti kako obicajno
> distribucijo( debian recimo) in jo primerno skonfigurirati?
> Mogoce kaka ideja, predlog na kaj paziti? Ali kak nasvet pri problemih
> postavljana VPN streznika?

freeswan je bil IPSEC stack za linux. V kernelih 2.5 in 2.6 pa je podpora za
IPSEC ze v jedru, zato so razvoj freeswan-a opustili.

Ze omenjeni openswan pa je (kolikor mi je znano) samo frontend za to podporo,
ki je zdaj v jedru.

Vzames torej katerokoli distribucijo, nanjo obesis kernel 2.6 (ce ni ze
vkljucen) in gres na http://ipsec-tools.sourceforge.net/, kjer najdes
programe za uporabo IPSEC podpore v kernelu ter dokumentacijo.

lp,
Borut.