[LUGOS] Vpra?anje o distribucijo (ne me kregat....)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Mar 23 14:09:05 CET 2004

Zato pa imas med instalacijo proste vt-je, da lepo ustvaris swap
particijo/e in jo/jih priklopis.

Tak nacin, da je treba pred samim namescanjem vse lepo na roke naredit ima
Slackware in Gentoo pa mogoce se kaksna... kdor teh distribucij ne pozna
jasno misli da se to ne da... pa se da prakticno v vseh distribucijah.

lp,B