[LUGOS] =?unknown-8bit?Q?Vpra=B9anj?= =?unknown-8bit?Q?e?= o distribucijo (ne me kregat....)

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Tue Mar 23 09:57:10 CET 2004

On Mon, Mar 22, 2004 at 11:35:01PM +0100, Toma¾ Toplak wrote:
> Hmm.. pred nekaj dnevi sem z omare potegnil staro ki¹to (P120, 16MB rama in 1,2 disk, pa ¹e eno mre¾no sem not vtakno)!
> Zdaj pa mam te¾ave, ker sem probal ¾e debian preko interneta gr spravit, pa neke za¹teka, mandrake 9.1 je hotel met veè kot 68 MB rama, red hat 8.0 se je tudi buno nat kolièino pomnilnika, suse 9.0 pa je èisto odpovedo, tak da sn zaj èisto na dnu z mojo pametjo!

Na taki masinci mi je delal RedHat 5.2, dokler ni postal prevec luknjast.
Novejsi RedHati so bili pri tako malo rama (8MB) in diska (500MB) neuporabni.
Debian 2.2 de sel gor bp, in delal dokler ni disk zaruzil. Potem sem jo
nadgradil na 16MB rama in bootal Debiana z lokalnega networka, da sem
imel revezev X terminal.

Ce bil bolj natancen glede faze ko ti Debian odpove bi ti lahko bolj natancno
pomagal. Sicer pa na splosno: distribucije z graficnim installom verjetno
kar odpadejo. Red Hat sicer ima tekstualni nacin, a dvomim da je kaj dosti
manj pozresen do pomnilnika.

A CD-ja nimas na tej masini?

hipe at sdf-eu.org
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org