Kodak digitalna camera

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Wed Mar 17 16:34:41 CET 2004

Lep pozdrav!

Poskusam priklopit Kodak Easyshare camero na racunalnik in mi to ne
uspe. Tole je iz /var/log/messages:

Mar 17 16:29:19 misko kernel: hub.c: new USB device 00:02.0-3, assigned
address 3
Mar 17 16:29:19 misko kernel: usb.c: USB device 3 (vend/prod
0x40a/0x555) is not claimed by any active driver.

Nic vec. Ko poskusam mountat mount /dev/scd0 /mnt-prostor
mi napise

misko:/home/brumen # mount /dev/scd0 /mnt/mount1/
mount: bločna enota/dev/scd0 je zaščitena pred pisanjem, priklapljamo v
bralnem načinu
mount: No medium found

Sem probal ze z drugimi enotami, pa ne rata. Ko sem dal v yast
pregledat za periferijo mi je kamero natancno zaznal.

Jaz ne vem naprej. Je probala ze kolegica v windowsih in
se prikaze samo en nov drive. Tako da bi enostavno mountanje
moralo delat. Driverji za fat in ostale windows file-systeme
imam prizgane.

Za vsak nasvet, link etc hvala,
G.

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch