Vprasanje - administra

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Wed Mar 17 16:06:59 CET 2004

Na streznik sem instaliral Samba-o 3. Nastavil sem tri NT grupe:
Domain Admins
Domain Users
Domain Guests

Rad bi dolocenemu userju, ki je sam in samo v Domain Guests grupi omejil
dostop do Windows sharinga ter par drugih stvari.

V Sambi-3 sem ugotovil, da ne podpira GPO (group policy-ev), kot jih AD.
Tako je potrebno to narediti z Policy-i (poledit.exe). Tako sem poiskal po
internetu za razne administrative template (.adm), ki jih poledit rabi, da
prikaze dolocene opcije. Zal pa nisem nasel kar meni rabi.

Najbolj bi rabil, zgornje omejitve, prav pa bi prisle tudi spodnje stvari
oz. karkoli drugega:
----
Preimenovanje lokalnega 'Administrator' uporabnika v nekaj drugega
Reset gesla lokalnega Administrator uporabnika na neko prej definirano
vrednost.
Nastavitve backgrounda.
Nastavitve Remote Desktopa (vklopit ter dodati userje).
----

Kaj ima kdo kaksno idejo in/ali link na kaksen .adm file repository?

Hvala in lp,
Dezo