User pravice pri mountanju

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Thu Mar 11 23:46:35 CET 2004

Zivijo!

Thursday, March 11, 2004, 11:46:51 PM, you wrote:
> Dobro bi bilo, ce bi vedeli kater datotecni sistem nameravas mountat.
> Za razlicne sisteme so namrec razlicni mount parametri.
> Kolikor vem, naj bi datotecni sistem podedoval lastnosti, ki jih ima
> mapa v katero mountas.

Aha. Se opravicujem za nenavedeni podatek.
Gre za datotecni sistem ext3.

Vrstica v /etc/fstabu tako v mojem primeru izgleda:

/dev/sdb1   /home/peter   ext3    auto,rw,owner   1   1

> Vrstica
> # mount -t vfat -o uid=peter /dev/hdc1 /mnt/peter
> bi zagotovo delovala za fat32 datotečni sistem na /dev/hdc1 in obstojeco
> mapo /mnt/peter, za kaj drugega nisem preprican. Vse to pa piše tudi v
> man straneh, tako da kar "man mount".

Sem prebral man mount in poskusil ene 10 razlicnih moznosti pa nic.

Morda se kaksna ideja sedaj, ko sem navedel izpis vrstice iz
/etc/fstaba?

Hvala!

Simon
Best regards,