[LUGOS] User pravice pri mountanju

Gasper Zejn gape at owca.info
Thu Mar 11 23:46:51 CET 2004

Pozdrav!

Dobro bi bilo, ce bi vedeli kater datotecni sistem nameravas mountat.
Za razlicne sisteme so namrec razlicni mount parametri.
Kolikor vem, naj bi datotecni sistem podedoval lastnosti, ki jih ima
mapa v katero mountas.

Vrstica
# mount -t vfat -o uid=peter /dev/hdc1 /mnt/peter
bi zagotovo delovala za fat32 datotečni sistem na /dev/hdc1 in obstojeco
mapo /mnt/peter, za kaj drugega nisem preprican. Vse to pa piše tudi v
man straneh, tako da kar "man mount".

LP.
Gasper

Simon Striker pravi: