[LUGOS] e-davki, praksa

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Mar 2 09:09:39 CET 2004

Edina pametna in uporabna funkcija za drzavljane je seveda oddaja
dohodninskega obrazca. Ta ne dela, torej s stalisca drzavljana (in the
eyes of the beholder) zadeva NE dela in je NEUPORABNA.

Si stocil vse .jar zadeve tja kamor je treba (po navodilih). Zdaj mi je
zal da nisem veckrat probal z Firefox-om.

lp,B