[LUGOS] e-davki, praksa

Tomaz tomaz at sms-send.net
Tue Mar 2 08:48:30 CET 2004

Davor Guttierrez je rekel(la):
> Pozdravljeni

> Imam čist enak problem.
>
> --
> Lep pozdrav,
>
> Davor Guttierrez
> http://www.d-mashina.net
> davor at guttierrez.org
> davor.guttierrez at d-mashina.net
>
> "sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"

Kot je že bilo omenjeno, je potrebno prvo prijavo opraviti na windowsih z
IE. Ko pa sistem enkrat pozna tvoj certifikat, se pa lahko brez problema
prijaviš tudi z linux-a (preverjeno z firefox-om na fedori).

Ko si prijavljen dela večina funkcij. Ko pa poskušaš oddati dohodninsko
napoved, pa se ponovi enak problem kot pri prijavi in browser krešira :(
Malo je tečno to, ker ne moreš niti debugirati, kaj se dogaja. Po
informacijah na strani bi zadeva morala delati prejo java vmesnika, sam
kolikor je meni uspelo ugotoviti, browser krešira še preden se zažene JVM.

--

Lp,
Tomaz