[LUGOS] postfix & sioff

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Jun 4 16:21:13 CEST 2004

On Friday 04 of June 2004 16:11, Borut Mrak wrote:
> Samo za tisti transport ne mores. Lahko pa za vse: minimal_backoff_time
> (default 1000s) in maximum_backoff_time (default 4000s).

Lapsus. maximal_backoff_time, ne maximum.

Pa se nekaj sem ravno nasel... Ce zmanjsas minimal_backoff_time, moras
zmanjsat tudi queue_run_delay (default 1000s)

Mimogrede, smtp_connect_timeout ni pravi parameter... ta skoraj nikoli ne
pride do izraza, razen kadar je streznik nedosegljiv (se ne oglasa na IP
nivoju oz. je res _hudo_ preobremenjen). Pravi parameter je smtp_helo_timeout
(oz. pri tebi siol_helo_timeout), saj po mojih izkusnjah connect ponavadi
uspe, vendar njihov SMTP streznik ni sposoben poslat svojega greetinga.

Ampak, kot je napisal Ales: z njimi se ne splaca ukvarjat. Moj nasvet njihovim
strankam je, naj si najdejo boljsega ponudnika, ali pa postavijo svoj mail
streznik oz. to storitev kupijo nekje drugje.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?